rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Jag ser ...

Publicerad 2016-04-04 22:37:00 i Lite irl,

 
Bara så ni vet så ser jag hur många som besöker min blogg och vill ni veta hur många det varit som max? 10 st och nu dom sista tre dagarna alltså 1 april 2 april 3 april och 4 april har det varit nästan 0 som besökt min blogg alltså det är inta kul ;,(
 
Fyller år i morgon och jag hoppas att ni förstår att jag skulle bli väldigt glad om fler besöker min blogg så tipsa era väner och KOMENTERA vad ni tycker jag ska skriva.  Det värmer mitt hjärta att veta att det fins sånna som brukar läsa min blogg och förlåt att jag är oaktiv men vet värkligen inta vad jag ska skriva om.

Liknande inlägg

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela