rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Två redigerade bilder och min serie

Publicerad 2016-04-09 10:15:00 i Allmänt, Redigeringa,

 Hejsan jag har redigerat två bilder den här översta är på min häst Flassister och Ronja Kinglands häst Snowprinses. Den främre hästen är min och den bakre häösten är Ronjas. Båda hästarna har hamnat mitt i en skogsbrand och försöker fly undan den.
 
Den andra bilden jag har redigerat är på Haley Rainstorm och hennes fina starthäst. Haley rider en ridtur på stranden i solnedgången.
 
Kommentera gärna vad jag ska skriva om för det är svårt att komma på vad man ska skriva om. Om ni tyckte  att bilderna var fina så är det bara att komentera det.
 
Ha en bra helg och bara en sak till i morgon kommer Shadow del 3 ut på yt missa inte det :)
Och för er som inte vet vad min yt kanal heter eller vad man ska söka på för att hitta serien så skriver jag det nu.
Yt kanal: Rebecca Larsson  
För att hitta serien sök på: Rebecca Larsson Shadow
Hoppas att alla nu vet hur ni hittar mig på yt:)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela