rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Nya huvud upp dragen och runstenskarta :)

Publicerad 2016-01-07 10:10:00 i Allmänt,

Hej allihppa nu har jag äntligen börjat med dom nya huvud uppdragen:)
Dom är väldigt roliga men idag fick jag det tråkiga beskedet att dom är slut :( Men jaja hadde ändå tänkt lägga ut bilder och förklara dom med e kort liten text.
 
                            SPOILER VARNING! LÄS VIDARE PÅ EGEN RISK!
 
Här träffar Alex sin mamma i galerian. Hennes mamma ser väldigt depig ut och det är presis vad hon är.
 
 
 
Här andvänder jag Alex kikare och tittar ut över Dark cores plattform.
 
Här är jag på uppdrag att smyga på domhär skumisarna på Dark Cores platt form. Råkade ta bilder på text också. Ja här ser ni nog vad det står men tänkte ändå skriva vad det står längst ner. Drako: Nåväl. Ni vet vem jag menar.  Det är dags att göra sig av med henne,om ni ser henne igen. Hon är ett hot för oss. Hon är mot vårat syfte och Garnok!
 
Ja så står det och det betyder altså att de vill göra sig av med mig :O
 
 
 Här står jag och väntar på Alex. Vid en runsten som lyser tralalalala.
 
Äntligen kommer Alex so jag har väntat.
 
Tjoho här mäter jag kraften på en runsten och svingar så fint med mitt typ trollspö.
 
Komentera görna om vad ni tycker om det här.
 
Ja just det ska ju lägga upp en runstens karta också så gör det här.
 
Den här bilden har jag lånat från Esme Silverforce.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela