rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

En serie

Publicerad 2016-01-05 11:29:00 i Allmänt,

Hej alla jag har tänkt göra en serie när jag har levlat klart min Goldstar. Och för att jag ska kuna göra den så behöver jag lite folk som vill vara med. Så skulle bli väldigt glad om alla som kollar in här och ser det här inlägget kan komentera och säga lite förslag på vad jag kan ha med i min serie.
 
 
 
 Och snälla alla som kollar in här kan ni bäreta för andra sso spelare om den här bloggen så att jag inte skriver saker i onödan om ingen ändå kommer hit <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Leah Purplepie (världens fulaste namn)

Publicerad 2016-01-13 16:54:48

Jag har ju blivit hackad och blivit av med alla mina saker så kan ej vara med! :C

Svar: Det tycker jag är väldigt synd:C Innan du blev hakkad hadde jag tänkt fråga dig om du ville vara med men nu kan du ju inte det :C Dom som halkat en anan spelare fattar jag inte varför dom gör det, för dom tärnar ju inget på det.... Det ända dom gör är att förstöra för andra :C Hoppas att du får tillbacka ALLT du blivit av med <3
Rebecca Spiderstar

Postat av: Leah Purplepie (världens fulaste namn)

Publicerad 2016-01-15 07:04:04

Tack vännen <33

Postat av: Leah Purplepie (världens fulaste namn)

Publicerad 2016-01-15 07:04:15

Tack vännen <33

Svar: <3 vsg <3
Rebecca Spiderstar

Postat av: Rebecca Spiderstar

Publicerad 2016-01-22 22:36:08

Ops märkte att jag stavat fel på vissa stället opsi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela