rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Wildwind

Publicerad 2015-12-28 16:42:00 i Mina hästar,

 
Hej allihoppa nu har jag skaffat en till häst som heter Wildwind och är en Islandshäst. Här kommer lite fakta om henne och hur hon hade det i sitt föra hem och varför jag köpte henne.
 
Namn: Wildwind
Kallas: Vákur


Född: 2011
Färg: Fux med 3 olika nyanser av brunt i manen.
 
Historia:
Innan Vákur kom hem till mig bodde hon på en gård där man föder upp Islandshästar och sedan använder till uteritter. Men när Vákur föddes tyckte dom att hon var för liten och inte passade in. Dom som ägde henne sålde henne till en ridskola när han var 3 år gammal och där börjaade hon gå lektioner hela dagen lång och till slut märkte dom som ägde ridskolan att Vákur inte trivdes och då la dom ut henne till salu och då köpte jag henne.
 
Så här har vi en bild på när jag är på en uteritt med henni på de glömda hedarna:)
 
Här kommer en bild på Snowstar också:
 
 Här på bilden har han svart man och det var när det hadde blivit en bugg som gjorde att han och en anan av mina hästar bytte man färg med varandra han har egentligen vit man :)
 
  
 
Råkade lägga ut två in om Wildwind

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela