rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Saker som kommer att komma på Starstable

Publicerad 2015-11-02 15:47:00 i Allmänt,

Hej på er allehoppa.

Idag tänkte jag berätta lite om vad som kommer komma i spelet starstable (och en del tror jag kommer att komma).

1. Leda hästarna innan detta år är slut.
2. Islandshästar kanche kommer att komma till spelet.
3. En ny plats i skördebygden med en typ ny by som heter Fort Maria.

Jag hoppas att ni gillade det här inlägget.
Skriv gärna en komentar till mig om va ni tycker jag ska skriva om och hur ni tycker att min blogg är.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela