rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Islandshästar

Publicerad 2015-12-13 12:00:54 i Allmänt,

Jippie hurra nu har islandshästarna äntligen kommit:) Jag har inte råd med en men jag kommer kanche att köpa en på julafton och då lägger jag såklart ut bilder på den:) Alla som läser det här inlägget kommer nog tycka att det är lite sent att skriva att dom har kommit för dom kom ju den 9 december men då han jag inte skriva om dom så då gör jag det nu istället :D Komentera gärna vad ni tycker om Islandshästarna om ni tycker dom är fina, fula, rör sig fint med mera med mera så blir jag glad:) Vi hörs:)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Leah Purplepie (världens fulaste namn)

Publicerad 2015-12-26 14:11:22

Du har en islandshäst nu så du ska lägga ut bilder!!!! :) <33

Svar: Det kan jag göra när jag listat ut hur man gör det:)
Rebecca Spiderstar

Postat av: Alanis Monston

Publicerad 2015-12-28 12:23:54

Ja det var väldigt långe sen du skrev något på din blogg och jag undrar om du har gjort dom nya huvud uppdragen och om du har gjort det kanche du kan göra en runstens karta :)

Svar: Jag har inte gjort dom så kan inte göra det men när jag har gjort dom kan jag självklart göra en runstens karta:) Det var en bra idé.
Rebecca Spiderstar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela