rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Snowstar

Publicerad 2015-11-02 16:00:00 i Mina hästar,

Hej alla det här blir mitt första inlägg under rubriken mina hästar som ni nog förstår så kommer det att handla om mina hästar här under den här rubriken.
 
Den första hästen jag ska bereta om är.....Snowstar och han är min starthäst.
 
 
Namn: Snowstar
 
Information: Snowstar är ett jorviktsvarmblod som älskar att vara ute i skogen och han äter hälst äpplen.
Han är en snäll häst som inte vill göra någon annan illa.
 
Född: 22 april 2002
 
Färg: Skimel ( vit )
 
 
 
Kan tyvär inte lägga in en bild men hoppas att ni är nöjda ellafall.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela