rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

Goldstar

Publicerad 2016-01-04 18:00:00 i Mina hästar,

 
Jag har skaffat en ny häst Goldstar :D Här kommer hans info:
 
 
 
 
 
 
 
 Namn: Goldstar
Kallas: Star
Info: Jag hittade Goldstar på en ridskola där han stog och såg ledsen ut. När jag gick in till honom i hans Box kom den som ägde ridskolan och frågade om jag var här för att köpa Goldstar. Jag sa att jag inte var det men jag frågade om jag ändå fick provrida honom. Det fick jag och han var helt underbar. Då sa jag att jag ville köpa honom och det fick jag. Han kostade 790 sc som inte är så jätte dyrt. Nu bor han hoss mig och är mycket gladare och väldigt pigg.
 
Född: 2012
Färg: Isabellfärgad med lite svarta och grå teken
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela