rebeccaspiderstar.blogg.se

Jag spelar Starstable och är del ägare till Gold toads som Isabella Longyard äger :D Goldtoads.blogg.se

I dag redigerade jag

Publicerad 2016-01-30 17:45:55 i Allmänt,

Hejsan allihoppa idag redigerade jag en bild på två shire hästar :D Dom heter Love och Staren.
 
Vist är dom fina <3 Den vita hästen med lite svart är Love och den svarta hästen är Staren <3
 
I Torsdags redigerade jag en bild på min Tinker Diamond :)
 
Om ni undrar vilket program jag andvänder för att redigera är det Gimp 2.8 och det funkar väldigt bra :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Leah Purplepie (världens fulaste namn)

Publicerad 2016-01-30 20:42:49

Använder oxå gimp :D

Svar: :D
Rebecca Spiderstar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela